“What time of the day would you like to visit your customer?” answered By Expert & Successful Candidates

“What time of the day would you like to visit your customer?” answered By Expert & Successful Candidates

 

  • Sir, I prefer to visit a customer in the morning session because in the morning his/her mind is fresh always.

महोदय, मैं सुबह के सत्र में एक ग्राहक का दौरा करना पसंद करता हूं क्योंकि सुबह उसका मन हमेशा ताज़ा होता है।

  • Sir, I like to visit my customer in the late morning session at about 10 or 11 am because his mind is fresh at that time and his day’s business starts already. His and his day’s business starts already. His mind his day’s business starts already. His mind is blooming with hope and expectation at that time.

महोदय, मैं अपने ग्राहक को लगभग 10 या 11 बजे के अंतराल सत्र में देखना पसंद करता हूं क्योंकि उनका मन उस समय ताजा है और उनके दिन का व्यवसाय पहले से ही शुरू हो चुका है। उस समय आशा और उम्मीद के साथ उसका मन खिल रहा है।

  • Sir, it depends on the customer. At first I will ask him/her about his/her gap time and make my schedule by giving preference to his/her wish.

महोदय, यह ग्राहक पर निर्भर करता है। सबसे पहले मैं उसे अपने अंतराल के समय के बारे में पूछूंगा और अपनी इच्छानुसार प्राथमिकता देकर अपना कार्यक्रम बनाऊंगा।

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